Uczniowie klas 8 powoli kończą zabawę z eksperymentowaniem. Najpopularniejsze okazało się doświadczenie zwane „Wulkanem chemicznym” lub „Lampą lawą” w różnych odsłonach. Najważniejsze, że każdy mógł się zaprezentować i nauczyć czegoś nowego, ciekawego. Prezentujący doświadczenie został oceniony nie tylko przez nauczyciela, ale także przez każdego z kolegów według ustalonych wcześniej kryteriów. Ocena końcowa jest średnią oceny koleżeńskiej i nauczyciela.
Fotorelacja z kolejnych doświadczeń:
8A
Kuba Marek „Wulkan chemiczny”
Filip Słomiński „Zegar jodowy”
Zuzanna Waryas „Lampa lawa z brokatem”
Dawid Błaszczyk „Tabletka musująca i olej”
Maciej Wilk „Badanie rozpuszczalności oleju w wodzie”
Kajetan Mistkowski „Badanie rozpuszczalności soli w wodzie”
Paweł Laska „Katalityczny rozkład nadtlenku wodoru”
8B
Wiktoria Jagła „Znikający atrament”
Urszula Żylińska „Mierzenie pH’
Julia Remez „Denaturacja białka”
Nadiia Haidenko „Ciecz nienewtonowska”
8C
Sylwia Mucha „Tęcza gęstości”
Nazar Burmaka „ Wykrywanie zawartości skrobi w chlebie oraz ketchupie”
Maksym Horobets „Pompowanie balonika CO2 ”
Maksym Poludniev „Tabletka musująca i olej”
Mateusz Kasiński „Badanie smaku wody gazowanej po podgrzaniu”
8D
Kornelia Lewicka „Lampa lawa”
Wiktor Folcik „Lampa lawa”
Joanna Malinowska „Wirujące bąbelki”
Natalia Sroka „Pompowanie balonika CO2”
Alina Fil „Lampa lawa”
Makym Kot „Lampa lawa”
Opiekun projektu: Kamila Matlak