Szkoła Podstawowa nr 105 w Świdnicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony https://sp105.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej https://sp105.pl
Dane teleadresowe jednostki:
Szkoła Podstawowa nr 105 w Świdnicy
58-100 Świdnica, ul. Saperów 27a
Tel. 74 853 12 13
Fax. 74 853 12 13
e-mail: sekretariat@sp105.pl
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 04 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- zamieszczone informacje są w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości bo zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań,
- zamieszczone informacje w postaci załączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji,
- filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących,
- zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.
Ułatwienia na stronie podmiotowej sp105.pl
Strona internetowa posiada następujące ułatwienia:
- podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
- podkreślenie linków
- skala szarości
- czytelny font
Strony podmiotowe sp105.pl posiadają następujące ułatwienia:
- podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
- podkreślone linki
- skala szarości
- czytelny font
Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia 2021-03-21
Data publikacji strony internetowej: 2021-03-24
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej nr 105 w Świdnicy
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Joanna Szumska
e-mail: sekretariat@sp105.pl
Telefon: 74 853 12 13
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; -wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji, która jest niedostępna.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, wnoszący żądanie zostanie poinformowany, kiedy realizacja żądania będzie możliwa. Powinno to nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. W przypadku niedotrzymania terminów lub odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt telefonicznie: 74 853 12 13 lub drogą elektroniczną: sekretariat@sp105.pl . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.