III A NA WIELKIEJ SOWIE

3 czerwca klasa IIIa pojechała na dwudniową wycieczkę w Góry Sowie. Pogoda dopisała, humory również. Po przyjeździe do Rzeczki i zostawieniu plecaków w schronisku od razu udaliśmy się na zdobywanie szczytu Wielkiej Sowy. W drodze towarzyszył nam przewodnik –pan Jacek, który opowiedział  wiele ciekawych historii o górach oraz poprowadził rzadko uczęszczanymi szlakami. Kiedy dotarliśmy na miejsce, oglądaliśmy zapierający dech w piersiach widok z wieży widokowej. Niektórzy z nas zachwycali się takim widokiem po raz pierwszy.

Po zejściu do schroniska spędzaliśmy czas na grach i zabawach. Fajnie było mieć czas na zabawę z kolegami i koleżankami z klasy. Pod wieczór jedliśmy kiełbaski pieczone na ognisku, delektując się pięknym górskim widokiem, a nocą poszliśmy z latarkami na spacer po lesie.

Następny dzień także obfitował w moc atrakcji. Rankiem pojechaliśmy do Zagórza, skąd udaliśmy się do Zamku Grodno. Po obejrzeniu go zeszliśmy do ośrodka Wodniak , gdzie zjedliśmy lody i mieliśmy okazję bawić się  małpim gaju.  Szkoda, że czas minął tak szybko. Czekamy już na następną wycieczkę.